pátek 20. října 2017

Manufaktura | Vlasový balzám, Dead Sea


Manufaktura. V tomhle obchodě jsem nakupovala jen když se blížily Vánoce nebo něčí narozeniny, jelikož se mi tahle kosmetika, která vede několik druhů (vůní), zdála jako super univerzální dárek. Že by mně někdy napadlo koupit si tam něco pro sebe? Jsem takový levný člověk a asi nikdy bych si nekoupila nic drahého, kdybych opravdu nevěřila, že to u mě něco změní. Takže když jsem Manufakturu navštívila, bylo to se slevovým kupónkem a problémem, který za boha nešel vyřešit, a to byly lupy (překvapivě mi na to Head&Shoulders nepomohl, jako mnohým), tak jsem se rozhodla poptat právě v Manufaktuře, protože jsem chtěla dát přednost přírodní kosmetice.

Hned při vstupu se na mě vrhla milá paní prodavačka a nabízela mi pomoc, kterou jsem ihned přijala, vysvětlila jí můj problém a ona mě odkázala na kosmetiku z Mrtvého moře. Tam jsem našla balzám za nějakých cca 180,- kč (pro mě docela dost peněz), ale když už jsem měla ten kupónek s 20%, tak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám. Rozhodla jsem si ho koupit a u pokladny jsem dostala kupónek s 15% slevou na příští nákup. Tu slevu jsem zanedlouho využila opět na tento balzám, a proto si dnes vlastně čtete tuhle recenzi.



Užití je naprosto jednoduché, poté co si umyjete vlasy, naberete si balzám (podle potřeby) a vmasírujete na postižená místa (pokud lupy netrpíte, tak si to napatláte kam na vlasy chcete), já si s tím většinou "mazala" pokožku, kde se nejčastěji lupy tvořily. Necháte to vsáknout tak 3 minutky a zbytek smyjete vodou. No a to je vše! Vlasy po něm dokonce krásně voní, jelikož je to maska, tak se o ně dodatečně staráte a já díky tomu byla pochválena u holičky, že mám krásné vlasy. Mé srdce plesalo radostí. A po nějakých pár použitích zjistíte, že ty lupy jsou taky fuč. 

Takže pokaždé co mám kupónek, navštívím Manufakturu a balzám si koupím. Celkově je jejich kosmetika velice příjemná a nedráždivá jako mnoho jiných. Ceny se pohybují sice také jinde než v běžných drogeriích, ale pokud máte nějaký problém, tak za mě ho vždy vyřešila jen přírodní kosmetika (jak Manufaktura tak jiné) a ještě mám ten super pocit, že dělám pro vlasy něco navíc a zjišťuji, že se to doopravdy vyplatí. Balení je trochu menší než bych očekávala, ale na použití stačí opravdu trocha, takže ve výsledku dost dlouho vydrží.





Žádné komentáře:

Okomentovat