sobota 14. října 2017

Vítej!


Vítám Tě! Ať jsi muž, žena, pes, kočka či křeček. Právě jste zavítali na můj nově spuštěný blog "ClaraConK". Jak už to tak je, když jste někde noví a nikdo vás nezná, většinou se představíte a řeknete něco o sobě. A o tom v tomhle článku půjde a rozhodně to půjde lépe než, když se má člověk trapně postavit před 20 lidí co nezná a svěřit se s něčím, s čím se svěřit nechce, ale v rámci "seznamování" by měl. Takže pokud jsem Tě, milý čtenáři, ještě neodradila, tak se směle pusť dále.
Na té jediné fotce, která "zdobí" tento článek jsem já, Klára (s K). Je mi 20 let, jsem z Ostravy a bloguju už něco kolem 8-9 let. Většinu svého času jsem blogovala na Blog.cz, ale tam mě to už poslední rok a něco nebavilo. Za dobu mého psaní se hrozně změnilo publikum a lidé, kteří se na blog začali registrovat, klesla kvalita článků a bohužel i čtenářů. Původně jsem toho chtěla nechat úplně, ale bylo hodně těžké se rozhodnout, protože psaní článků, ať už o čemkoliv, je něco co opravdu zbožňuji, a proto jsem ráda, že mě kamarádka, Terka, přetáhla tady na Blogspot "blogger" a pomohla mi to tady dát do podoby, na kterou se díváte. 

Abych pro Vás nebyla pořád nějakou cizinkou, tak se svěřím ještě s dalšími informacemi. 
• Studuji na Ostravské Univerzitě obor Psychologie - Španělský jazyk a literatura
• Právě španělština mě inspirovala k tomu, jak jsem tento blog nazvala: Clara con K "Klára s K". Nemá to nějak hluboký význam, pouze to, že ve španělštině "k" nepoužívají. 
• Jak jsem říkala, tak mezi mé koníčky patří právě blogování, dále focení, čtení, překvapivě manuální práce, kreslení a celkově kreativní věci, vaření a cestování. 
• Jsem poněkud střelená a v mých příspěvcích se tohle většinou odráží (viz úvodní fotka tohoto článku).
• A mám ráda mopsíky! Žádného nemám, ale je to můj vysněný pes a může se stát, že o něm tady uslyšíte celkem často.

A co za články Vás tady mohou čekat... Nejpravděpodobněji to bude mišmaš, co si budeme povídat. Jelikož jsem jedna z výbušných povah, tak se může stát, že v chvilkové naštvanosti tady přistane i nějaký ten HATE článek, který ale nemusíte brát vážně, většinou se chci jen vypovídat z věcí, které mě štvou. Jinak ale čekejte pohodové články, s tipy, triky, fotkami a radami. Sama si ráda přečtu oddechové články, nad kterými nemusím moc přemýšlet, blog je pro mě taková relaxace a snažím se tak, většinou, vést i svůj blog. 

Snad jsem více méně shrnula kdo jsem, co ode mě můžete čekat a možná se budete i vracet a číst mé články rádi :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat