neděle 7. ledna 2018

Můj vysněný pes - PUG


Možná jste si už všimli, že když se otevře tenhle blog, tak na Vás hned v úvodu vykoukne prdící mops. A proč taky ne. Zbožňuju mopsíky, když je vidím venku rozzáří mi celý den, takže proč si nedat na blog něco co mě dokáže vždy zaručeně rozesmát.

Ze začátku jsem ani žádný článek psát nechtěla, jelikož nerada publikuji články, ke kterým nemůžu připojit nějaké vlastní fotky. Jenomže sama nevlastním mopsíka, ani jiného psa, ale je to můj vysněný pes a já se chtěla s touhle mojí velkou láskou podělit, takže Vám jen popíšu jak strašně moc tohohle psa chci a jak jsem jím posedlá.

Do mopsího plemene jsem se zamilovala někdy před třemi a půl roky, kdy jsem se dívala, asi po milionté, na "Man In Black", kde hraje mops Frenk (užvaněný a děsně otravný pes, ale cool). Nikdy se mi nějak zvlášť nelíbil, ale stejně jsem rozjela google a koukla na nějaké fotky tohoto plemene a naprosto se zamilovala. Většinou jsem se setkávala s názory, že tento pes je tak moc škaredý, až je vlastně pěkný. Ale on je pěkný sám o sobě. Tedy abych to tak řekla, každý pes je pěkný, ale každý preferuje jiného atd, atd...

Nejprve mě na něm upoutala jeho povaha. Jak se říká: "Jaký pán, takový pes". Tenhle pes je takové malé, líné prasátko, které čas od času někde sebere energii na věci, které byste do něj ani neřekli. Abych to co nejlépe vystihla: hrozně moc obdivuji a zbožňuji psy jako jsou Husky, Aljašský malamut atd... ale opravdu nejsem ten typ člověka, který by těmto psům dopřál pohyb a aktivity, díky kterým by byli šťastní. Jsem jako mops. Mám ráda své pohodlí, přiměřený pohyb, ale někdy mívám záchvaty aktivity, kdy bych mohla zdolat i Everest (nebo v mém případě kopec, vedle kterého bydlím). Proto se s mopsíky ztotožňuji a byl by to ke mě ideální společník.

Pokud bych ho měla popsat z venčí, tak se mi strašně moc líbí ten malý zakroucený ocásek, který velmi nápadně připomíná prasečí. Jejich obličej navíc vypadá jako by permanentně cítili vinu za cokoliv co udělají, ale naopak, když se trochu rozjaří a vydají energii, tak ze sebe vyloudí i něco co se dá s klidným srdcem nazvat jako úsměv.

Jak jsem už říkala, mops je pes, který mi vždy vykouzlí úsměv na tváří, proto sleduji plno stránek, jak na facebooku, tak na instagramu, kde se můžu blažit samými mopsíky. Pokud jdu po ulici a náhodou potkám mopse, tak mám hned úsměv na tváří a úžasnou náladu na celý den. Takhle na mě jednoduše působí a já doufám a věřím, že jednoho dne bude tenhle pejsek můj.

A co vy ostatní a vaše oblíbená plemena? :)





Žádné komentáře:

Okomentovat