středa 15. listopadu 2017

Ideální den | káva, knihy a spřízněné duše


Konečně se hlásím s dalším článkem! Dnes s něčím odlehčeným, už jen protože mám plno nápadů na články, ale většina jsou to recenze a pořád tady něco hodnotit nechci. Přicházím s popisem mého ideálního dne, jelikož se zrovna nacházím, lépe řečeno dostávám, v období studia, povinností. Několik dnů se už nemůžu zastavit, skoro jako bych měla v sobě nějaký motorek, který se vypne jen když jdu spát. A jelikož mi chybí hodně věcí, které bych dělala ráda, tak jsem myslela, že bych alespoň napsala článek o tom, jak by vypadal můj ideální den.

Hned na začátku musím říct, že mě napadá tolik možností co v jeden den dělat, ale všechny do jednoho dne prostě nenacpu, takže jsem se rozhodla pro 2 takové verze těch perfektních dnů. 


1. Den jen pro mě (škaredé počasí).

- V takový den, kdy vím, že nic nemusím, (učit se, nakupovat, vyřizovat cokoliv) tak si ráda udělám takový self-care den. Hned co ráno posnídám, tak nastoupím do koupelny a po mé pravidelné čistící rutině se vrhnu ke své zásobě masek na obličej a obdařím se. S maskou na obličeji mezitím trochu uklidím co je doma nejvíc třeba, jdu sundat masku a vrhám se na další úžasně relaxující věc, vaření. Ráda si uvařím pro sebe a pro kohokoliv, kdo by si rád dal něco netradičního, protože já musím mít vždy něco extra. Po obědě bych si udělala kafe, zapnula počítač, připravila postel, kam si s kávou zalezu a budu nějakou dobu koukat na videa, možná seriál, přečtu si články na blozích a sama nějaký třeba napíšu. Pak bych si otevřela svou rozečtenou knihu, která nemá nic společného se školou, a četla si dokud nebude tma. Dala bych si sprchu a věnovala se trochu svým nehtům (momentálně by mi taky poděkovaly za nějakou tu péči...), pustila si k tomu nějaký seriál nebo film. A k završení dne bych se na jeho konci šla společně s mamkou, která by přišla z práce, šla koukat na televizi a k tomu jí ohřála můj netradiční oběd.



2. Den, kdy se nezastavím.

- Naopak také miluju dny, kdy celý den něco dělám. Například když v jeden den mám program od rána do večera. Kolikrát mě doma zaúkolujou, že musím jít něco koupit, vyzvednout, zařídit... Na to si většinou beru dopoledne, doma si sním oběd a hned zase běžím. Třeba zrovna za kamarádkou, kde strávím příjemný čas, kdy pokecáme o všem, na něco kouknem a hned to okomentujem a zkritizujem (někdy klidně během filmu). Od kamarádky zase běžím třeba za přítelem, se kterým miluju dělat sportovní aktivity, i když to už zas moc rád nedělá on, nebo se jít projít. Procházky jsou super za skoro každého počasí, horko mě zabíjí, proto v něm nic moc nedělám a těším se na chladnější dny. Po procházce jdeme domů, ukuchtíme večeři a pak do sebe jen dlubeme a většinou se nasíráme, no zkrátka idylka (ano idylka... je to strašidelně pěkné). Když bych zrovna netrávila čas s kamarádkou, určitě bych ho strávila s mamkou. Buď doma nebo někde na kávě. 


Určitě mám ještě hodně věcí, které bych ráda zařadila do svých ideálních dnů, ale bohužel ten den má jen 24 hodin. Každopádně dny se mění pořád a tohle je jen takový výtah z toho co by mohlo formovat můj ideální den. 

A co Vy ostatní, jaký je Váš perfektní den?



2 komentáře:

  1. Úplně jsem si říkala, že bych přesně takový ideální den potřebovala a asi si ho udělám o víkendu. Minimálně v sobotu, protože v neděli už budu zase muset zapracovat na něčem do školy. Ale rozhodně si myslím, že je super, že jsi udělala hned dvě verze, protože přesně takhle bych to udělala i já. Protože skvělé dny jsou i ty postelové, ale i ty přehnaně aktivní, kdy má člověk večer pocit, že toho stihl pomalu více jak za týden. :)

    EnthusiasTer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :D Je to super pocit si na konci dne říct, že ses za celý den nezastavila a přitom ti v tom dni v podstatě nic nechybělo a byl perfektní :)
      Určitě si udělej takový den! Já budu mít nejspíš zítra oddechovku na oslavě (i když tam budu vytížena sociálně a moc lidí na můj perfektní den zase nesedí) :D

      Vymazat