úterý 5. prosince 2017

Daruj knihu | bookdepository.com


Kniha jak obraz duše? Knihy jsou, podle mě, snad ten nejlepší dárek, který můžete někomu darovat. Někdo by řekl, že je to univerzální dárek, když nevíte co, koupíte knihu a darujete ji. No... jako univerzální dárek by se jistě dalo považovat něco jiného, ale kniha určitě ne. Když někomu dárek dávám, tak z toho důvodu, že mi na daném člověku záleží a na výběru dárku si rovněž dávám záležet. Pokud ten dárek má být kniha, musím vědět co obdarovaný rád čte, co má rád a celkově bych o něm měla něco vědět a nekoupit první knihu, kterou uvidím. Pak se z toho stává ideální dárek, který určitě vykouzlí úsměv na tváři :)

Pokud se rozhodnete pro knihu, určitě dalším krokem je jí koupit. A v tomhle článku bych ráda představila stránku, kde si knihy můžete pohodlně nakoupit.
Jedná se o stránku BOOKDEPOSITORY . Stránka je anglická, společnost má sídlo v Anglii, ale co je hlavní a co mně nalákalo... poštovné zdarma. Celkově mají knihy za příjemné ceny, některé knihy tam seženete ve velké slevě a levněji než u nás. Mají cizojazyčné tituly, snad ve většině jazyků, dokonce i čeština se tam najde. Pokud ale chcete koupit právě cizojazyčnou, tak na téhle stránce se to doopravdy vyplatí, výběr je široký a ceny jsou prostě... příjemné?

Jestli uvažujete o knize jako dárek, nebo chcete knihu jen tak pro sebe, tak stránku určitě navštivte. Dodání máte do 12 dnů, takže do Vánoc to jistě stihnete a ke všemu se to odehrává vše z pohodlí vašeho domova!




2 komentáře:

  1. Tyjo, zase klasicky komentuji o měsíc později. Každopádně je to podle mě super článek, protože knihy jsou vždycky takovým vděčným dárkem, já letos dostala taky pár knih a jednu z nich už mám dokonce přečtenou. Co ty? Kolik jsi jich letos našla pod stromečkem? A taky jsem se chtěla zeptat jaké je to 147 Things od Jima a jestli bych si to třeba někdy až to přečteš mohla půjčit? :)

    EnthusiasTer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu.. já se k tomu kolikrát nedostanu vůbec. Jinak našla jsem pod stromečkem 4 knížky (3 přímo z tohodle nákupu na Bookdepository :D ) a ještě jednu, co jsem si přála "Yes, my accent is real" - od Raje z TBBT. Tu už jsem dokonce začala číst :D
      Tu od Jima jsem ještě číst nezačala, četla jsem jen asi pár "kapitol" - jestli se to tak dá vůbec nazvat. Ale je to zatím super. Dozvíš se zajímavosti, o kterých by si snad v životě nepřemýšlela :D A jasně, že si jí můžeš půjčit :)

      Vymazat